hösten är här

min Alfons!

Alla borde få ha en Alfons!
Alfons är en hund som ger avtryck i hjärtat, han charmar alla som passerar honom.
Alfons är min hund och han är en otroligt speciell hund för mig!
Jag älskar min Alfons!

Sen har vi även nykomlingen Lotusen, han är verkligen oxå helt fantastiskt underbar!
Lite lugnar än Alfons inomhus men lika mycket yrväder när vi går ut i skogen!
Soffhund nummer ett som gärna vill vara så nära å mysa... Nu börjar även vänja sig vid hästarna..
idag inviger jag å hundarna hösten med lite höstbilder i form av röda löv!

Det här är mitt liv!
min prins

mina killar

Alfons o Lotus
Lotus!

Kommentarer
Postat av: Madde

Dom är så fina dina pojkar!

2010-09-23 @ 17:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0