Agility

Att hoppa lite hinder å springa genom en tunnel kan vara så kul?!

Jag och Alfons har aldrig provat detta men båda hade så kul tillsammans att jag inte ville gå där ifrån.
Alfons var lyhörd och kvick, han bara for iväg på allt :)

Nu ska jag läsa så mkt fakta och likande som det bara går för detta är något jag vill fortsätta med när det gäller alfons, Lotus var med hela kvällen utan att göra någon större ansträgning!

Nu har jag två trötta hundar som sover tungt på golvet!
Alfons får springa slalom
jag och Lotus som fick prova på att gå på rampen

Kommentarer
Postat av: Amanda

läs veronica baches bok "agility - träna och tävla med din hund". den e skitbra! finns på biblan bl.a.

2010-09-17 @ 10:01:54
URL: http://bilancioni.blogg.se/hundliv
Postat av: madde

Dom va så duktiga båda två! Och shit vad Alfons tyckte det va skojigt!

2010-09-17 @ 17:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0