agility

Idag bar det av till agilitybanan igen i nacka tillsammans med Amanda och Totte!

Så givande träning, idag fanns även en instruktör där och hjälpte oss lite, Alfons fick framförallt träna mycket på att gå slalom och att han skulle lära sig själv att förstå vad jag ville.

Det gick bra han försöker iallafall och förstå vad jag vill att han ska göra, sen la jag även ihop hopp och sen slalom efter det, han var otroligt duktig. sen fick han även idag pröva på vickbrädan å det var lite läskigt men gick grymt bra sen när han fått förtroende för detta..

kanske det blir träning på torsdag igen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul att ni både tycker om det så mycket!

Heja Heja! Snart har ni väl plockat hem en massa roeiflätter i den här grenen oxå ;)

2010-09-20 @ 22:30:27
Postat av: Nora

Vilken tid är det på torsdag? Om det inte är allt för sent (alltså mörkt) kan jag nog följa med och fota :D

2010-09-20 @ 23:02:11
URL: http://nliife.blogg.se/
Postat av: Johanna

samma tid, samma kanal som förra veckan :P



Ja jag gillar å vinna! haha riktig vinnarskalle AB :)

2010-09-22 @ 19:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0