kennelträff

en lång biltur till enköping i dag för kennel träff på Dark Flyer´s, Alfons är en så otroligt härlig individ och han skötte sig nästan helt exemplariskt, knalla ett par gånger men jag röt till och han vände genast tillbaka och insåg sitt misstag. Han var lös hela dagen men höll sig vid min vänstersida som det ska vara.

Min lilla Lotusgrabb som fick vara med på ett litet hörn fast han inte ingår i kennelen var oxå grymt duktig och då var han yngst av alla. jag är så imponerad av denna unga hund! Jag blev glad över att han bara kör på tar upp vilt utan att blinka och kommer rakt in emot mig för avlämning!!
Ska bli så kul och få följa min nya familjemedlem, är sugen på och starta jakt med honom till våren och hoppas detta håller i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0