hitta ork

i söndags var vi på hästtävling med min fantastiska häst som tog oss till seger!! Lycka att vi rida ärvarv och vara först å veta att "jag vann!"
Jag rös när jag skritta in i arenan efter att veta att jag vunnit..

lyckan blev kort då vi åkte hem och var med i en bilkrock med häst och släp.. mitt i tunnel på essingeleden. Det är en trefilig och tung trafikerad väg. Med en kvaddad bil och bilbärgning å kaos så har jag varit lite låg och nere, i chock helt enkelt.
Vi alla klarade oss bra från skador.
Alfons var låg under första dygnet åt dåligt o så men vi åkte till agilityplanen igår med de andra å då blev han som vanligt igen :D

vi vilar nu igen oss efter helgens bravader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0